„Volvo Cars“ Ženevoje pristato naująjį specialiosios laidos „Volvo V60“ su D5 ir technologija „Twin Engine“

  2015-03-02   Autozona.lt

„Volvo Cars“ pristatė savo geriausiai parduodamo įkraunamo hibrido V60 specialiąją laidą su D5 ir „Twin Engine“. Naujasis automobilis skirtas „Volvo Cars“ įkraunamų hibridų auditorijai praplėsti.

„Esame pirmasis automobilių gamintojas, sukūręs ir gaminantis dyzelines įkraunamų hibridų galios pavaras. Pradžia buvo 2012 m. su „Volvo V60“, turinčiu D6 variklį. Nuo to laiko tobuliname novatoriškus elektrifikacijos ir hibridinių galios pavarų spendimus: tai įrodo mūsų naujasis prekės ženklas – „Volvo XC90“ su T8 varikliu ir „Twin Engine“, kuris jau gaminamas visu pajėgumu. Pristatydami specialiosios laidos V60 su D5 ir „Twin Engine“, praplečiame „Twin Engine“ produktų asortimentą“, – pasakoja dr. Thomasas Mülleris, „Volvo Car Group“ elektros ir elektronikos sistemų inžinerijos viceprezidentas.

Naudodamas vidaus degimo variklį, V60 su D5 ir „Twin Engine“ išvystys 120 kW, o 11,2 kWh ličio jonų akumuliatorių – apie 50 kW. Įdiegta ta pati išbandyta konfigūracija kaip ir V60 su D6 ir „Twin Engine“. Vadinasi, bendra automobilio galia, kai elektrinis motoras ir dyzelinis variklis veikia kartu, siekia 230 AG.

„Norėdami pažymėti augančią sėkmę ir „Twin Engine“ produktų gamybos pradžią, siūlome specialiąją V60 su D5 ir „Twin Engine“ laidą. Esame vieni iš nedaugelio automobilių gamintojų, kurie garantuoja tobulą vairavimo patirtį, apimančią vairavimą elektriniu režimu, vairavimą naudojant dyzelinį variklį ir išskirtinį degalų taupymą“, – papildė dr. Thomas Mülleris.

Specialiosios laidos automobilių kėbulas nudažytas spalva „Crystal White“, ant jų sumontuoti 19 colių ratlankiai, gausu blizgių juodų apdailos elementų. Nors automobilio salone vyrauja juoda spalva, „V60 D5 Special Edition“ sėdynių apmušalai yra išskirtinės geltonos spalvos su dekoratyviniais baltais dygsniais, kaip ir „Volvo Ocean Race“ laidose.

Bus pagaminta tik 500 naujosios laidos modelių, o įprastus V60 su D5 ir „Twin Engine“ modelius mūsų klientai galės įsigyti jau šio pavasario pabaigoje.

Vairavimo režimai: „Pure“, „Hybrid“, „Power“
Kaip ir „Volvo V60“ su D6 ir „Twin Engine“, D5 turi kelis vairavimo režimus, kurie suteikia tris visiškai skirtingas vairavimo patirtis: „Pure“, „Hybrid“ arba „Power“.

Kai automobilis važiuoja tik režimu „Pure“, jį, kiek įmanoma, varo elektrinis motoras. Vien juo varomas automobilis gali nuvažiuoti iki 50 kilometrų.

„Hybrid“ yra standartinis nustatymas, kai automobilis užvedamas. Jei važiuojant naudojamas tiek dyzelinis, tiek elektrinis variklis, CO2 emisija yra 48 g/km (1,8 l/100 km) (NEDC, mišrus vairavimo ciklas sertifikavimui).

Režimas „Power“ garantuoja, kad automobilis išvystys didžiausią galimą galią. Dyzelinis variklis ir elektrinis motoras veikdami kartu išvysto maksimalią 230 AG galią ir maksimalų 600 Nm sukimo momentą. Automobilis nuo 0 iki 100 km/h pagreitėja per 9 sekundes.

Taupykite akumuliatoriaus energiją
Vairuotojas gali pasirinkti taupyti akumuliatoriaus energiją, kad vėliau galėtų važiuoti naudodamas tik elektrinį motorą, pavyzdžiui, žaliosiose miesto zonose arba miesto centre.

Kai aktyvuojamas režimas „Save“, vidinė sistema kaupia energiją, kurios prireiks vėliau, kai bus aktyvuotas režimas „Pure“. Jei reikia, aukštos įtampos generatorius įkraus akumuliatorių, kad automobilis turėtų pakankamai galios, kai prireiks važiuoti režimu „Pure“.

Išankstinis paruošimas, kol automobilis įsikrauna
V60 su „Twin Engine“ gali būti įkraunamas naudojant įprastą elektros lizdą (230 V/6 A, 10 A arba 16 A saugikliai) namuose arba automobilių stovėjimo aikštelėje. Įkrovimo laikas kinta priklausomai nuo srovės stiprio. Kai srovės stipris 10 A, automobilis visiškai įkraunamas per 4,5 val. Kai stipris 16 A, įkrovimo laikas sutrumpėja iki 3,5 val., o kai 6 A − prireikia net 7,5 val.

Kol automobilis įsikrauna, galima pašildyti arba atvėsinti keleivių skyrių, kad kelionės pradžia teiktų dar daugiau komforto. Tai taip pat reiškia, kad automobiliui faktiškai lieka daugiau akumuliatoriaus energijos.

Jei reikia, išankstinio kondicionavimo funkcija gali atvėsinti ir akumuliatorius. Automobilio atvėsinimas prieš važiuojant yra labai svarbus, nes maksimalizuoja akumuliatoriaus įkrovą, tokiu būdu pailgindamas galimą nuvažiuoti kelionės atstumą.

V60 su „Twin Engine“ turi dvi šildymo sistemas. Važiuodamas elektriniu režimu, automobilis naudoja PTC (teigiamos temperatūros koeficiento) oro šildytuvą. Automobilyje taip pat įmontuotas ir dyzelinis šildytuvas.

Kitos naujienos