Renault Kadjar. Gundantis miesto visureigis

  2015-03-03   Autozona.lt
Nepaisant to, kad „Renault Kadjar“ pasauliui parodytas vasario 2 d., galiausiai šį naujoką slepianti uždanga nukrito tik 2015 m. Ženevos automobilių parodoje. Šveicarijos automobilių parodos lankytojai ne tik turės galimybę pirmą kartą išsamiai susipažinti su „Kadjar“ vidaus apdaila ir įranga, bet ir pamatys specialias „X-Mod“ bei „Bose®“ versijas. 
 

Ryškios išvaizdos miesto visureigis – bet kokiai nuotaikai

Šiame kompaktiškame miesto visureigyje įkūnytas kitoniškas ir novatoriškas požiūris į segmentą bei patraukli jo išvaizda įprastinį mąstymą tiesiog apverčia aukštyn kojom. 
 
Atkaklų „Renault“ siekį užimti tvirtas pozicijas ir C segmento miesto visureigių rinkoje rodo dinamiškumu ir nuotykių ieškotojo dvasia trykštantis naujojo „Renault Kadjar“ dizainas. „Flame Red“ spalva spindintis naujokas savyje tūnančia gundymo galia įpūtė naujų vėjų ir miesto visureigių rinkoje.
 
Grakščios, atletiškos „Kadjar“ linijos byloja apie naujovišką požiūrį į miesto visureigių išvaizdą, o sportišką ir kruopščiai apgalvotą vidų dar labiau pabrėžia aukštos kokybės medžiagos bei apdaila. 
 

Dėmesingumas „Kadjar“ elegancijai

Ryškų „Renault Kadjar“ savitumą dar labiau sustiprina naujasis „Renault“ prekės ženklo žibintų išdėstymas, kuris pirmą kartą pritaikytas naujajame „Espace“. Iš priekiniuose žibintuose įtaisytų LED šviesos šaltinių C forma sklindanti šviesa suteikia automobiliui išskirtinumo jausmą.
 
Išdailintas ir subalansuotas „Kadjar“ linijas visose versijose pabrėžia kėbulo spalvos šoninių veidrodėlių korpusai ir durų rankenėlės. O chromuoti langų ir dienos žibintų apvadai bei slenksčių apsaugos dar labiau sustiprina iš šio atletiško miesto visureigio trykštantį išskirtinumą.
 

Išdailintas, sportiškas ir gražiai įrengtas vidus

„Kadjar“ salono kokybę liudija itin kruopšti jo apdaila. Tai – nepaprastai stilingas patogumo ir dailumo derinys.
 
Spalvų gama ir pasirinktos medžiagos išryškina modelio sportiškumą bei tobulą vidaus apdailą. Minkštas palietus prietaisų skydelis rodo, kiek daug dėmesio inžinieriai skyrė kiekvienai „Kadjar“ apdailos detalei. 
 
Sportišką vidaus apdailos stilių padeda kurti ir drąsaus bei išraiškingo dizaino pavarų svirtis. Išmodeliuota sėdynės pagalvėlė ir vertikalios sėdynės atlošo formos – dar vienas ženklas, pabrėžiantis sportišką vidaus stilių. Galvos atlošų šonus puošia grafinis piešinys, kuris sustiprina dinamiškumo įspūdį, o sėdynių pagalvėlių forma bei suformuotos šoninės atramos suteikia dar daugiau įmantrumo.
 
Praktiško dizaino „Kadjar“ universalumas puikiai atitinka šeimų poreikius, o pažangi interneto prieiga suteikia vairuotojams galimybę suasmeninti aplinką. Dar vienas „Kadjar“ privalumas – tai gausybė tinkamų intuityvių technologijų, padedančių ir išlaikyti ryšį su pasauliu, ir ramiai vairuoti.
 

Saugiai pabėgti nuotykių keliais

Kurdami „Kadjar“, inžinieriai pasitelkė didžiulę „Renault“ patirtį saugos srityje. Be to, „Kadjar“ įrengtos ir pažangiausios pagalbos vairuojant priemonės, pavyzdžiui, yra laisvų rankų parkavimo įranga, pagalbos statant priekiu, atbulomis ir šonu sistema bei atbulinės eigos kamera, gerokai palengvinanti parkavimą mieste, pažangi avarinio stabdymo sistema, aklosios zonos signalo sistema, „Hill Start Assist“ funkcija, elektroninė greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, kelio ženklų atpažinimo ir greičio kontrolės sistema, taip pat funkcija informuojanti apie nukrypimą nuo eismo juostos, kuri suveikia tada, kai vairuotojas netyčia kerta ištisinę ar brūkšninę eismo juostą ženklinančią liniją. 
 
Esant prastoms sukibimo sąlygoms, keturi varantieji ratai puikiai sustiprina sukibimo jėgą. Priekiniais ratais varomose versijose įrengta „Extended Grip“ sistema, kuri, važiuojant blogomis sąlygomis, pagerina sukibimą.
 
„Kadjar“ yra nepaprastai manevringas: jo posūkio spindulys – 10,7 m. Didelė 190 mm prošvaisa ir atitinkamai 18 bei 25 laipsnių užvažiavimo ir nuvažiavimo kampai garantuoja puikų manevringumą nepriklausomai nuo vietovės tipo.
 
„Kadjar“ interjero modulumas – intuityvus ir patogus naudoti. „Easy Break“ sistema automatiškai sulanksto 60:40 proporcija sulankstomą galinę sėdynę. Priekinę keleivio sėdynę galima palenkti pirmyn ir suformuoti mažą staliuką (ši funkcija valdoma po sėdyne esančia rankenėle). Ši ypatybė leidžia gabenti ir ilgesnį krovinį.
 
Didžiausia bagažinės talpa siekia 472 dm3. Yra ir dar vienas išmanus sprendimas: bagažinę galima padalinti į du arba tris atskirus skyrius. Tai ne tik apsaugos daiktus, bet ir neleis važiuojant jiems išsimėtyti po visą bagažinę.
Viduje – įspūdingo erdvumo salonas. Atstumas iki vidinės stogo apdailos gale – 910 mm, o erdvės keleivių alkūnėms – 1456 mm. Tai – vieni geriausių rodiklių šiame segmente. 
O įvairiose salono vietose išdėstytų praktiškų dėtuvių bendra talpa siekia net 30 litrų. 
 
Kokybiška, šiuolaikiška įranga, kurios komplekte – „R-Link 2“ sistema bei naujausios pagalbinės priemonės vairuotojui, užtikrins pažangiausią interneto prieigą ir leis be rūpesčių vairuoti. 
 

Pabėgimui – efektyvūs varikliai ir keturi varantieji ratai

Naujasis „Kadjar“, kurį auto mėgėjai galės įsigyti arba su priekiniais varančiaisias ratais (4x2 versija), arba su visais varančiaisiais ratais (4x4 versija), atvirai gundo pabėgti iš minios, o jo kompaktiški matmenys (ilgis – 4,45 m, plotis – 1,84 m) garantuoja puikų manevringumą. 190 mm „Kadjar“ prošvaisa iš karto signalizuoja, kad šis modelis gebės pravažiuoti ir nepramintais takais.
 
„Kadjar“ versijoje su priekiniais varančiaisiais ratais gali būti įdiegta ir „Extended Grip“ (geresnio sukibimo)  sistema. Ši pažangi traukos kontrolės sistema užtikrina, kad nepaisant sudėtingų vairavimo sąlygų, pavyzdžiui, sniego, purvo ar smėlio, automobilio ratai patikimai sukibs su keliu.
 
Šiame miesto visureigyje montuojami „Energy“ varikliai ne tik leidžia pajusti vairavimo malonumą, bet ir nesukti galvos dėl didelių degalų sąnaudų. 
 

„Renault Kadjar“ variklių gamoje - dviejų rūšių dyzeliniai varikliai

„Kadjar“ turi ne tik bendrą „Renault-Nissan“ CMF C/D platformą – jį konstruodami ir gamindami inžinieriai pasitelkė didžiulę aljanso sukauptą kompetenciją automobilių gamybos srityje. 
 
Populiariausias „Renault-Nissan“ aljanso „Energy“ dCi 110 variklis „Kadjar“ paverčia automobiliu, kuris savo segmente pagal aplinkos taršos anglies dvideginiu rodiklį (99 g/km) ir bendrąsias NEDC  ciklo degalų sąnaudas (3,8 litro/100km) yra pats pažangiausias.
 
Pirmą kartą „Energy“ dCi 110 varikliuose įrengti trintį mažinantys plieniniai stūmokliai. Esant mažesnei trinčiai, trimis procentais sumažėjo ir bendroji NEDC  ciklo aplinkos tarša anglies dvideginiu. 
„Energy“ dCi 110 variklis, kuris paprastai poruojamas su šešių greičių pavarų dėže, „Kadjar“ gali būti poruojamas ir su šešių greičių automatine EDC transmisija. 
 
„Energy dCi 130“ variklyje, kuris gali būti montuojamas tiek priekiniais, tiek ir keturiais ratais varomose „Kadjar“ versijose, gausu technologijų, gimusių iš „Renault“ patirties „Formulės 1“ trasose. Sumažinus šio dyzelinio variklio gabaritus, dabar jis išvysto didžiausią 96 kW (130 AG) galią ir paprastai poruojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže. 320 Nm sukimo momentas, kurį galima pasiekti plačiame apsisukimų skaičiaus per minutę diapazone, ypač vertinamas ir priekinių varančiųjų ratų, ir keturių varančiųjų ratų versijose, nes nepriklausomai nuo variklio greičio, visada užtikrina greitą pajudėjimą iš vietos. Jis puikiai pritaikytas veikti tada, kai su keturiais ratais varoma versija tenka važiuoti prasto sukibimo sąlygomis.
 
Siekiant užtikrinti, kad būtų laikomasi „Euro 6b“ aplinkos taršos reikalavimų, šiuose varikliuose įrengta „NOx Trap“ sistema ir sveikatai žalingų dalelių filtras.
 
 
„Kadjar“ komplektuojamas ir su „Energy“ TCe 130 benzininiu varikliu, kuris poruojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže. Šiam 1,2 litro benzininiam varikliui su turbokompresoriumi būdingos tokios pat bendrosios techninės charakteristikos, kaip ir dviejų litrų atmosferiniam varikliui. Tiesioginio įpurškimo technologijos ir integruoto kolektoriaus dėka didelis sukimo momentas pasiekiamas ir esant mažam apsisukimų per minutę skaičiui. Tiesioginio įpurškimo technologija pagerina kuro deginimą, todėl mažėja ir degalų sąnaudos, ir tarša CO2.
 
Be to, „Kadjar“ įrengta ir „Renault Driving eco“2, t. y. ekonomiško vairavimo funkcija, padedanti vairuotojui pasirinkti ekonomiškesnį ir aplinkai palankesnį vairavimo stilių.
 
Kartu paėmus, visos minėtos ypatybės leido sumažinti taršą anglies dvideginiu 4 g/km, o degalų sąnaudas – 0,62 litro/km (važiuojant 130 km/val. greičiu). 
 
Efektyvūs varikliai, puikus veikimas, patrauklus dizainas bei kokybiška įranga dar kartą patvirtina, kad naujasis „Kadjar“ turi visas stipriąsias savybės, kurios bendrovei „Renault“ padės siekti ambicingų tikslų užkariaujant miesto visureigių rinką.
 
Į prekybos salonus pirmieji „Kadjar“ atkeliaus šių metų birželį, o juos įsigyti galės Europos bei kai kurių Afrikos ir Viduržemio jūros regiono šalių automobilių mėgėjai.
 
Ženevos automobilių parodos lankytojai „Renault“ stende pamatys ir naująjį R 240 elektrinį variklį, kuris leido išplėsti „ZOE“ elektromobilių liniją; naująjį „Espace“, kuris netrukus irgi pasirodys rinkoje; bei naujausią „Renault Sport“ riboto skaičiaus laidos modelį – „Clio R.S. 220 EDC Trophy“.
 
Žymės: Renault, Renault Kadjar.

Kitos naujienos