„Mazda“ stiprina savo poziciją naujuoju krosoveriu CX-3

  2014-11-19   Autozona.lt

Lapkričio 18 dieną Los Andžele prasidėjusioje automobilių parodoje debiutavo kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“ – dar vienas koncerno kūrinys, kuriame susilieja KODO dizainas ir SKYACTIV technologijos. CX-3 įkūnija viską, kuo didžiuojasi Japonijos koncernas ir ko pageidauja išrankus vairuotojas ar vairuotoja – grakštų ir įsimintiną dizainą, tiesiog apčiuopiamai tikslų vairavimą ir praktiškumą.

Prieš parodą pasirodžiusios užuominos piešinėliuose bylojo, kad automobilis bus veržlus, griežtų formų ir sportiškas. Realybėje jis toks ir yra.

„Judėjimo sielos“ dizaino kalba KODO nedideliame CX-3 kūne yra raiški, akcentuota ir nevaržanti emocijų, tačiau neperkrauta nereikalingais priežodžiais. Dizaino komanda išgrynino griežtas kėbulo formas, išvalė jas nuo greitai senstančių detalių.

Iš pirmo žvilgsnio „Mazda CX-3” atrodo panaši į mažesnę „Mazda CX-5” versiją, padengtą juodo  plastiko apvadais aplink ratlankius bei kėbulo apačią ir sukuriančiais didesnės prošvaisos įspūdį. Priekinių žibintų formos primena plėšrūno akis ir yra panašios į tas, kuriomis papuošta naujoji „Mazda 2”.

4275 mm ilgio, 1765 mm pločio ir 1550 mm aukščio CX-3 yra standartinio šios klasės visureigiams dydžio, tačiau „Mazda“ dizaineriai automobilio salone sukūrė išskirtinį erdvumo pojūtį. Prietaisų  skydelyje įmontuotas septynių colių ekranas, kuriame esančius komandų meniu galima naršyti patogiu sukiojamu reguliatoriumi, įtaisytu prie pavarų perjungimo svirties. Įdomi detalė – automobilyje įrengta galimybė įtvirtinti savo išmanųjį telefoną prie ekrano ir balso komandų pagalba siųsti pranešimus į „Twitter“.

„Mazda CX-3” prekyboje pasirodys su 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu arba 2 litrų darbinio tūrio  benzininiu SKYACTIV serijos varikliais. Pastarojo bus siūlomos dvi skirtingos galios modifikacijos.

Abu varikliai turės po keturis cilindrus ir nė vienas iš jų nebus turbininis – „Mazda“ inžinieriai nusprendė nepaklusti rinkoje vyraujančiai madai mažinti variklių darbinį tūrį. Tačiau japoniški varikliai išsiskiria suspaudimo laipsniais ir ekonomija.   

Apie variklių galingumą kol kas nėra atviraujama – „Mazda“ variklių galią žadama pritaikyti prie galutinių rinkų poreikių, o tikslias charakteristikas koncernas žada paskelbti vėliau.

„Mazda CX-3” visureigio modelis Japonijos pardavimo salonuose pasirodys 2015 metų pavasarį, o Europoje – vasaros pabaigoje.

Apie „Mazda Motor Corporation“

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 77 mlrd. litų.

 Apie „Inchcape Motors“

„Inchcape Motors“ yra įgaliotasis „Mazda“ atstovas Lietuvoje.

Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu.  „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Žymės: „CX-3“, „Mazda“.

Kitos naujienos