Didelė išankstinė naujojo „Volvo XC90“ paklausa

  2015-02-12   Autozona.lt
Nors parodų metu naująjį septynvietį „Volvo XC90“ visureigį užsisakė 16 000 klientų, jo populiarumas nesustodamas auga ir toliau.

„Didelis užsakymų skaičius mus labai padrąsina, tai rodo, kad klientai tikrai vertina tai, ką gauna įsigydami naująjį XC90, – sako Håkanas Samuelssonas, „Volvo Cars“ prezidentas ir generalinis direktorius. Naujasis XC90 reprezentuoja atsinaujinusią „Volvo Cars“ ir yra pirmasis iš naujosios automobilių serijos – per ateinančius metus ketiname atnaujinti visą automobilių asortimentą“.

Naujasis „Volvo XC90“ žymi naują „Volvo“ istorijos puslapį, apimantį naują dizaino kryptį, naujas technologijas, keičiamo mastelio platformos architektūros (angl. Scalable Product Architecture – SPA) technologiją ir galios pavarų „Drive-E“ šeimą.

Galutinis rezultatas – vizualiai patrauklus, aukščiausios klasės septynių vietų visureigis, pasižymintis pasaulyje pirmaujančiomis saugumo funkcijomis, naujomis galios pavaros technologijomis, neprilygstamu galios ir degalų suvartojimo efektyvumo deriniu bei aukščiausios klasės interjero apdaila.

Serijinė naujojo XC90 gamyba Torslandos gamykloje Švedijoje prasidėjo paskutinę sausio savaitę, o klientams užsakymai bus pristatyti šį pavasarį.

2014 m. „Volvo XC90“ buvo populiariausias aukščiausios klasės vidutinio dydžio visureigis Europoje.

2014 m. „Volvo Cars“ sėkmingai įrodė, kad gali efektyviai konkuruoti – skaičiai, gauti atlikus nepriklausomą „IHS Automotive/Polk“ registraciją, leidžia teigti, kad „Volvo XC90“ buvo geriausiai parduodamas aukščiausios klasės vidutinio dydžio visureigis Europoje*.

Ši registracija taip pat leidžia daryti išvadą, kad XC90, geriausiai parduodamas „Volvo“ modelis nuo 2009 m., toliau išlieka išskirtinis pasirinkimas itin konkurencingoje vidutinio dydžio visureigių rinkoje.

„IHS Automotive/Polk“ skaičiai padeda įvertinti Europoje atliktą pardavimą pagal modelio ir segmento kategoriją. Šie duomenys rodo, kad 2014 m. Europoje iš viso buvo įregistruoti 70 257 XC90 vienetai. Tai yra geresnis rezultatas nei visų „Volvo Cars“ konkurentų modelių rezultatai aukščiausios klasės vidutinio dydžio visureigių segmente. XC90 yra itin populiarus „Volvo“ svarbiose rinkose, pavyzdžiui, Švedijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Rusijoje.

Įspūdingi XC90 pardavimo skaičiai yra kitas stipraus pastarųjų metų „Volvo Cars“ augimo ir ateities potencialo rodiklis. „Volvo XC90“ rinkoje pasirodė 2008 m. Nuo to laiko jo pardavimo skaičiai stabiliai didėjo – galime drąsiai teigti, kad „Volvo“ automobilių pramonėje nėra vidutiniokė.

2012 m. XC90 pirmą kartą viršijo 100 000 slenkstį – tuomet mažmeninėje rinkoje buvo parduoti 106 203 šio modelio vienetai. Praeitais metais buvo pasiektas naujas pardavimo rekordas, kai viso pasaulio mažmeninėje rinkoje buvo parduoti 136 993 XC90 vienetai. Praėjusių metų balandį modelis viršijo 500 000 mažmeninio pardavimo ribą – tepraėjus vos penkiems metams nuo jo pristatymo rinkai.

XC90 populiarus ne tik Europoje: jis sulaukė dėmesio visame pasaulyje. Pastaraisiais metais Kinijoje XC90 buvo geriausiai parduodamas „Volvo Cars“ modelis. Šis modelis taip pat populiarus Jungtinėse Valstijose. Šių metų sausį XC90 toliau išlaikė užimtą padėtį bei užfiksavo kasmetinį 16 % mažmeninio pardavimo padidėjimą.

*Europa = Austrija, Belgija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Danija, Estija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Islandija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija, Juodkalnija, Nyderlandai, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija, Švedija, Šveicarija, Turkija, Ukraina ir Jungtinė Karalystė.
Žymės: Volvo.

Kitos naujienos